A J.L.B.-ről

2012.07.22. 18:27

jlb_1342973684.jpg_720x405

Hirtelen eszembe jutott a Jah Loca Bomba(J.L.B.)csapata és arra gondoltam írok róluk egy cikket.
Nos, néhány éve Török Balázs(BigB), Bécsi Patrik(Patron Ravice) és Kása Zsolt(Mc Dirty) megálmodta a J.L.B.-t és nagy tervekkel el is kezdték írni a szövegeket. A srácokról tudni kell, hogy nekem jó barátaim és ők valóban normális magyar hip-hop zenéket hoznak össze, nem úgy, mint egyes elismertebb magukat MC-nek nevező emberek.Ez a csapat mindent a rajongóiért tesz, nem pedig a hírnévért és a pénzért. 
A J.L.B., műfaját illetően latin hip-hop&underground rap, ami itt Magyar honban ritkaság számba megy.
A srácok jószívűek és igaz hitüek. Ők még hisznek abban, hogy normális rapköltészettel tudnak majd érvényesülni és személy szerint én is hiszek bennük. Mai napig a fejemben van a karácsonyi számuk első mondata, amely így hangzik:
"Yo, megint itt vagyunk ember,
nyomatjuk a szövegeket J.L.B. szlenggel".
Ők is a Semmelweis Ignác Humán Szakközép Iskola És Gimnázium tanulói, akár csak én voltam, amíg idén le nem érettségiztem. Itt ismerkedtem meg velük és egy nagyszerű barátságot kötöttem mindhármukkal.
A srácok már túl vannak néhány fellépésen, így a színpad már nem idegen számuka és egyszer a következőt mondták nekem:
"Egy élmény, a tömeg örül és megőrül.Egyszerűen elvarázsol."
Tudni kell, hogy nem egy PECSA-ban és nem is egy FŐNIX csarnokban léptek fel, de ezek a kis fellépések nekik  olyan élmény volt, mintha nagyszínpadon léptek volna fel.
Én további sok sikert kívánok nekik és éljen az igazi magyar zene, habár van benne latinos beütés, de a szöveg magyar és a szívük is az.

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr934671424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása