Bemutatkozom

2012.05.27. 13:29

Üdvözletem. Vulpex Penta’s alias Vulpy vagyok. A valódi nevemet direkt nem árulom el, mert így sokkal izgalmasabb írnom. Mert csak Lennox tudja, hogy valójában ki vagyok. Alapvetően nem tartom magamat filozófusnak, de zsenge korom ellenére szerintem elég komoly gondolkodású srác vagyok. Hobbim a netezés és a filmek. A filmek nyújtotta élvezeteket Lennoxtól vettem át. Manapság is igyekszem minél gyakrabban moziba járni. Imádom a zenét. Mindenféle stílust meghallgatok. Egészen 5-es koromig nem nagyon hallgattam semmilyen zenét. Ám 12 évesen megfertőződtem. A rock az, ami leginkább a szívemhez nőtt, de a modernebb zenéket sem vetem meg. Elég sok előadó szerzeményeit szeretem és hallgatom napi rendszerességgel, de csak kevesek a favoritjaim.

 Hogy miért csatlakozok szerzőként a bloghoz? Mert bár véleményemnek nem lesz következménye, de én is szeretem megmondani a magamét. És a környezetemnek is ha tetszik ha nem nem engedek az igazamból. Mert amit én elgondolok, azt nem nagyon tudják megváltoztatni sehogy sem. A komolyabb gondolkodást a nagyszerű fizikusnak Stephen Hawkingnak köszönhetem. Ő ”vett” rá arra, hogy ne fecséreljem el a tudásom. A korosztályom ennyi idősen bulizik, és nagy kanállal falja az életet. Én nem mondom azt, hogy én nem szoktam szórakozni, de nem iszom magamat minden hétvégén részegre. Érzékenyebb vagyok talán a környezetemben, osztályomban levő fiúknál, ami javarészt általános iskolámnak köszönhető. Ahol finoman szólva nem én voltam az osztálytársaim kedvence. Persze gondolhatjátok, hogy egy csodabogár, egy visszahúzódó ember vagyok, ami mellesleg nem igaz. Olykor szinte az előbbi két jelzőnek pont az ellentéte vagyok.

 Amiről a bejegyzéseimben fogok írni az javarészt a társadalmat érintő problémák és az emberiség számára egyre égetőbb kérdések lesznek. Továbbá őrült ötleteim és képzelgéseim. Mert van véleményem, és aki azt kimondja, vagy a világhálón közli, azt előbb-utóbb megtorolják valamilyen kisebb-nagyobb mértékben. Ezért kell az álnév. Remélem a cikkeim elnyerik tetszéseteket és segíthetek a blog népszerűsítésében, és kielégíthetem olvasási és művelődési vágyatokat. További szép napot kíván: Vulpy

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr764548919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása