Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex, szerelem, gyengédség

2012.07.11. 19:43

Mióta utoljára írtam, újabb értékes taggal bővült a Megmondó. Kollégám, Ádi csak ontotta, és ontja magából, na persze billentyűzete segítségével a jobbnál jobb, sokatokban ellenszenvet keltő cikkeket. Lennox is írt egy rövid, de eszméletlen jó és tömör bejegyzést az életről. Gondoltam ideje nekem is előrukkolnom valamivel. És egy mostanság egyre fontosabb témakört vázolnék fel nagy vonalakban. És ha csak negatív, sértő kritika jut eszetekbe, attól kíméljetek meg! Bár tudom, hogy számíthatok arra, hogy kapok ilyen megjegyzéseket, hogy,,Ki vagy te?” „Te baromi nagy filozófus, biológus lehetsz. Mit képzelsz magadról?”  „Menj szexelj és utána mondd el a véleményed?”  „Van neked életed ember? Egyáltalán volt már csajod te szerencsétlen?” Szóval az ilyen és ehhez hasonló megjegyzéseket kérném mellőzni! Igyekeztem rövidre fogni, de nem sikerült. Maga az emberi létnek egyik fő célja a fajfenntartás. Ám, hogy eljussunk addig, hogy gyerekünk lehessen elég hosszú, rögös és gyakran veszélyes utat kell bejárnunk.

 

Már óvodában meg-megdobban a szívünk egy számunkra szimpatikus kislány láttán. Elfog egy nagyon kellemes érzés, és innen nincs kiszállás az érzelmi hurrikánból. Jön az általános iskola, ahol már jobban foglalkoztat minket az ellenkező nem mibenléte. Talán már itt kialakul az első komolyabb kapcsolat, de inkább középiskolában érünk be a kapcsolatra, legalábbis szerintem. Fiúk számára a dolog valamivel nehezebb. Mert nem mehetünk oda úgy egy lányhoz, hogy: ,,Szia! XY vagyok nagyon tetszel. Járunk?” Nem szabad így lerohanni a lányokat! Mert ez a tempó túl gyors. Ahogy ismerősöm mondja puhítani kell őket. Illetlenség. Csapni kell neki a szelet! Odajárni hozzá, beszélgetni vele és elhívni sétálni, beszélgetni, fagyizni (épp itt van a szezonja), vagy moziba menni. És, ha odafent is úgy akarják, elmondhatjuk a szándékunkat. Vagy teljes kudarc, vagy siker. Amit a legjobban utálok az a ,,Jaj bocsi, de legyünk barátok!” Na, az ilyen választól a frász kerülget. Drágám! Valószínű, hogy azért hívtalak el, hogy kettesben legyünk, (ne legyen semmi zavaró tényező például barátok, haverok), mert a barátzónádba akarok kerülni, nem? Nem ez a cél. Hülye, aki egy számára szimpatikus lánnyal azért találkozik, mert a barátja akar lenni. Meg akarjuk ismerni a szerencsés lányt, újra és újra találkozni akarunk vele. És ha ezt nem érti meg, vagy hárít, akkor nem kellünk neki. Sokszor nehéz, de el kell fogadnunk, hogy ha vért izzadunk sem lesz a miénk, akit kiszemeltünk magunknak. Nem egyszer voltam úgy, hogy ,,Jaj Istenem! Én pedig most nem fogok tudni élni a nélkül a lány nélkül.” De ez még a nagyon érzelmes korszakomban volt. Mégis túltettem magamat rajta. Jött egy másik szebb, jobb és komolyabb lány. Ma már simán túllépek az ilyeneken, hiszen még fiatal vagyok és előttem áll az egész élet. A jóról nem maradtam le, erre meg még ráérek. Ha igent mondott, akkor több találkozás és az egymás mellett kitartásnak valamint a szerelemnek, remek dolgok és boldog pillanatok lesznek a gyümölcsei. Ha nem akkor újra és újra próbálkozni kell. Itt megkülönböztethetünk 2 féle fő fiútípust:

 

1.: Aki a külsejével hódít. Ad magára, márkás ruhákba jár, foglalkozik a megjelenésével. Ide sorolhatjuk a páwákat. Megjegyzem nem dupla vé-vel, hanem szimpla vé-vel. Van, aki tényleg igényes így, mondhatni fess, de van, aki túlzásba viszi. Jó példa, akinek jól áll ez a külsőre adás a lányok kedvence Ian Somerhalder. Viszont ezek a páwák alias, cicababák rémesek. Akik még talán a lábukat is szőrtelenítik. Oké, ma már a lányoknak is meg kell felelni, de a lábamat sose fogom borotválni. (Apropó mitől is vagyunk férfiak? Na, ugye.) Vagy, ahogy mostanság hívom őket: divatbuzik. V kivágású póló, fejtetőn meghagyott zselézett, oldalt lenyírt haj, és a kedvenc a divatkereszt. És (sajnos) sok, ami sok, a mai lányok kb. 79-85%-át az ilyen fiúk fogják meg. Aztán csalódnak bennük, mert bár a külsejük szép, de lehet belül semmit sem érnek. Nem, mint ha egy Adonisz lennék, nem is vagyok és nem is akarok az lenni, de az ilyen fiúk nem sokáig bírják ki egy lány mellett. Ismerek egy pár ilyen srácot. És a lány 2 hétig egy ilyen fiúval van együtt, aki több mint valószínű, hogy a szexet akarja tőle, nagyon boldog, majd elhagyja és egy csalódás miatt az összes tinédzser fiút elítéli. Pedig vagyunk páran, akik normálisak. Tehát nem csak a szex miatt alakítunk ki kapcsolatot.

2.: Aki a szövegével hódít. Megy, löki a szövegét, bókol. A szavak segítségével, erejével próbálja beférkőzni magát a leányzó kegyeibe. Én is ilyen vagyok. Ez sokkal nehezebb, ám a siker íze mégis édesebb. Azaz úgy érezzük, hogy a saját magunk elszántságával és bátorságával „hálóztunk be" egy lányt nem pedig a külső segítségével. Szerintem ez nagyobb dicsőség. Talán ennyi.

 Persze többféle csajozási módszer van, de ez a kettő a jellemző leginkább. Jobban is belemehetnénk ebbe a szerelem témakörbe, a testbeszédet és egyéb dolgokat is megvitathatnánk, de már így is elég hosszúra nyúlik az írásom. Ám a szexről még beszélnünk kell.

Mostanában vettem észre (egy olyan 2 éve), hogy majdnem minden a szex körül forog (hírek, sokaknak minden gondolata). Mint már az elején említettem az emberi létnek valóban az az egyik fő célja, hogy magunkhoz hasonló utódokkal gyarapítsuk a világot. De a korosztályomban lévő fiúk közül, ha valaki kapcsolatot „alapít” akkor nem a szerelem és egymás megismerése a 100 %-os bizalom elnyerése a fő céljuk. Hanem, hogy minél hamarabb lefeküdjenek a barátnőjükkel. Volt már rá példa, hogy az egyik ismerősöm azért szakított a barátnőjével 3 hét után, mert az nem hagyta magát megfektetni. És tudjátok, lányok jól teszitek! Nehogy már ilyen könnyű legyen a dolgunk!

Végül is a nők/lányok dolga az, hogy kellessék magukat. De azt is bizonyos határokon és korlátokon belül. Értem itt például a Facebookot. Minek raknak fel magukról a lányok dekoltázst, tangát, melltartót villantó képet, ha tudják, hogy kapnak egy-egy pikánsabb megjegyzést a képek alá, és aztán sírnak, hogy ,,Minden férfi egy mocsok perverz szex éhes állat.” Ha nem kerülnének fel ilyen képek, akkor nem lennének ilyen „súlyos lelki törések a mai tini lányokban”. Szívem szakad meg.  A valóságban is, ha egy lány kirakja a mellét, vagy csak azt a picit is felnyomja Push Up melltartóval, és arra téved a férfi szem még ő van felháborodva. Ami nem eladó nem rakod a kirakatba ugye? A faszért kell rinyálni, hogy a melledet nézzük, vagy néha elkalandozik a fantáziánk és ezt pajzánan fejezzük ki! Ne kellesd magad ilyen feltűnően, vagy ha csak így megy, ajánlom figyelmedbe a sarkokat! Szégyen, hogy egyes lányok csak így tudják felhívni magukra a figyelmet! Hatalmas tisztelet a kivételnek.

Az érem másik oldala. Tényleg igaz, hogy sokan közülünk a szexen kívül mást nem is akarnak a barátnőjüktől. És tényleg meglehet érteni a lányokat is. De akkor sem értem, ha kelleted magad, és te nem a testi, hanem az érzelmi kötödésre vágysz, akkor minek választod a figyelem felkeltésnek ezt a formáját? Logika? Valóban közülünk még sokaknak csak ez számít. De csak aki azért összejön egy lánnyal, hogy szexeljen vele folyton, az nagyon el van tájolva. Ennyire kisfiúk, hogy azt hiszik, hogy ezen kívül más nem fontos? Érzelmek nélkül még a Barátság extrákkal-ban sem tudtak szexelni. Viszont aki csak azért csinálja, hogy kielégüljön, és mindezt érzelmi kötődés nélkül az sajnálatra méltó. Én eddig se, és ezután sem azt tekintem fő célnak, ha udvarolok, hogy minél hamarabb elkezdjem a nemi tevékenységet a barátnőmmel. Jó, persze egy idő után igen, mert ez van belém kódolva, de én csak azért, mert nem adja, oda magát a csaj nem fogok vele szakítani. Türelem rózsát illetve (ebben az esetben) testi örömöket terem. A kitartásnak meg lesz a gyümölcse. Hála Istennek van erre az ismerőseim közül ellenpélda is, tehát itt a srác éveket várt, és minden elismerésem neki. 2-3 hónap esetleg 5 hónap, ami után szerintem már rá lehet térni a kapcsolatnak erre a szintjére. Egyik ismerősöm egy igazi kan. Legalább is ő annak hiszi magát. Ő az, akinek nem az együtt töltött idő, hanem a kapcsolatainak száma a mérvadó. Folyton kérdezgeti, hogy „Te az osztályból vagy a suliból kit dugnál meg?” Ember! Majd veled osztom meg nem? Én nem a szexet tartom fő célnak, hanem a bizalom elnyerését. Sokszor néz hülyének, hogy nekem nem tetszik egy-egy leányzó, akinek ő már egy hét után megmutatná az ágya extráit. De tudjátok, nem érdekel. Én nekem nem ez számít, hanem, hogy legyen egy olyan barátnőm, akivel mindenemet meg tudom beszélni, szeressük egymást, kötődjünk egymáshoz. Számomra ez a legfontosabb. Sokan nem értik meg és érzelgősnek tartanak, de nem hat meg. Mindenki azt gondol rólam ilyen téren, amit akar. NEM ÉRDEKEL! Az a lány, aki ennek hallatára a barátzónájába akar rakni, mert nem tart rám nagyobb igényt, vagy nem is akar tudomást venni rólam az nem tart az ismeretségemre igényt.. Ilyen vagyok, és nem fogok senkinek a kedvéért megváltozni! ,,Ne változz meg senki kedvéért!” Ezt még egy osztálytársamtól hallottam. És be is tartom. Mert aki szeret, olyannak szeressen, amilyen vagyok! Ne olyannak amilyennek látni szeretne!

Az egyik osztálytársam szerint valóban ilyen tunya vagyok. Rengetegszer felajánlotta, hogy elvisz csajozni, vagy mivel már 18 vagyok, egy utcalányt szerez nekem. Én nem tudom mi van az emberekkel. Ennyire az alapvető szükségletek szintjére (evés, ivás, szex) lebutították őket? Valamint ő nem hisz abban, hogy csak egy lány körül legyeskedjen. Mert majd mindig jön egy szebb és jobb lány. Na és? Nekem sosem fordult meg a fejemben, hogy mikor kapcsolatban vagyok, keressek mást. Jó, tényleg lehet, hogy el-elcsábulnak páran, de ha engednek a kísértésnek, akkor nem is igazán kötődtek a lányhoz. A 3 feltétel a férfiak részéről egy jól működő kapcsolathoz szükséges: kitartás, megértés, türelem. Ha ezek megvannak, gond nem lehet. De persze ezt, hogy én máshogy látom az egészet nem úgy, hogy „Mikor szexelünk már?” ez neveltetésen, vagyis leginkább a szülőkön is múlik. 

Meg a szüzesség kérdés is itt van. Hogy gyakorlott lepedőakrobata, vagy gyakorlatlan szűz kislány legyen a barátnőnk. Szintén osztálytársaim srácok mondják, hogy „Milyen ciki, ha valamelyik lány 17-18 évesen szűz?” Ember te normális vagy? Ciki ha ennyi idősen szűz? Hú, amikor ezt így mondták nem egy kis időre elállt a lélegzetem. Szerintem az pont, hogy annak a jele, ha egy lány még ennyi idősen még nem feküdt le senkivel, hogy ő nem adja könnyen oda magát, és érte küzdeni kell. Ez pont, hogy érték és dicsőség is egyben. Én mind kettőnek örülnék. De mások inkább csak a gyakorlottabbnak örül. De, hogy ez égő lenne? Ez egy nagyon meggondolatlan mondat volt. És még ők mondják, hogy mi az élet. Neki ez, de nekem nem.

A tökéletes lány szerintem /Nem nagyon függ össze a témával, de gondoltam leírom. Akinek az eddigi cikk nem tetszett el se olvassa!/: Lehet akármilyen szép, ha buta. Inkább választok egy kevésbé bombázó, de sokkal okosabb lányt, minthogy egy szép, de buta barátnőm legyen. Akkor a hajszín tök mindegy, hogy milyen, de ha választani kell, akkor a barnákat szeretem, viszont a fekete hajú lányok az abszolút favoritok. Szemszín sem számít, akár a barnában, akár a zöldben, de még a kékben is el tudok mélyülni.  Ennyi. Más nem is kell. Illetve, de, szeressen és tartson ki mellettem. Nehéz elviselni a személyiségemet, de nem lehetetlen velem együtt lenni/élni. Szeretném, ha egy lelki támaszként számíthatnék rá mindig. Cserébe én megteszek érte mindent. Mindent. Nem vet szét a pénz, de ha egy nagyobb összeg ütné, a markom ne a pénzemért szeressen, utálom, hogy a lányok nagy része erre hajt. Luxus és drága dolgokat nem tudok megadni, viszont olyan élményeket, amik maradandóak azokat igen. Értek itt egy jó sétálást vagy egy randit. Ezt kérem és cserébe én rengeteg mindent megadok egy ilyen lánynak.

Szerintem ennyi. Nekem ez a véleményem erről a témáról. További szép estét!

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr804643436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamjayk 2012.07.13. 14:25:43

Nem tudom, ti hogy vagytok vele kedves olvasók, de én szerintem ez megér egy hosszan tartó lassú tapsot. :)

Ajánlom mindenkinek:
One republic - Everybody Loves Me
(Vulpex, ezt megérdemled ;) )
süti beállítások módosítása