Mi lesz ha...?

2012.07.02. 15:05

Egy közelmúltban való beszélgetés során, egy osztálytársam, és egy tanárom is megkérdezte tőlem, hogy mi lesz, ha valóban összejön mindaz amit én elterveztem. Nos, elsősorban ez a kérdés az író pályára vonatkozott. Nem gondolkodtam el azon, hogy mit is kellene ilyenkor mondanom, mert tudtam azt, hogy mi a helyén való válasz.Természetesen hálás leszek mind azoknak akik hittek bennem, akik valóban jónak gondoltak erre a szakmára és nagyon hálás leszek azoknak akik segítettek ezen a bizonyos úton/ezen a bizonyos létrán feljebb juttatni.Ezt követően eszembe jutott, hogyha kiadják a könyvemet, vagy éppen a verses kötetemet, akkor személyesen szeretnék egyet átnyújtani azoknak akik segítettek és hittek bennem, például az Osztályfőnökömnek, akivel nagyon sokat beszélgettem erről és hisz benne, hogy egy napon, amikor majd betér egy könyvesboltba, ott lesz egy könyvem, amit ő leemel a polcról és megvesz.Az írás mellett én a zenével is foglalkozom. Írtam néhány dalszöveget, amely szintén tetszett az ismerőseimnek és az ismeretleneknek is.
Miután leérettségiztem énekből, az osztályfőnököm és néhány osztálytársam, aki hallott, azt mondta: "Ezt is csinálnod kellene".Ennek természetesen megörültem, hiszen jó érzés, ha elismerik az embert és tetszést mutatnak a "munkássága" iránt.A zenéhez még annyi kapcsolat fűz, hogy egy ideig doboltam és még annyi, hogy nagyon sok zene hatással volt rám és ihletet adott egy-egy vers vagy éppen más iromány megírásához.

Köszönöm, ha elolvassátok. :)

További kellemes napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr484624050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása