Ilyen volt a nyár...

2012.09.02. 19:17

Ez az idei nyár is sajnos véget ért. Ez alaklomból felvetettem az ötletet kollégáimnak, hogy valami nagyobb volumenű dolgot illene alkotni. Arra jutottunk, hogy ki-ki leírja a nyarát, tapasztalatait, élményeit és azt, hogy a jövőben miről fog írni. Én foglalom össze mind hármunk élményit. Engem ért ez a megtiszteltetés. Lennox nem kíván nyilatkozni ennyit azonban hátrahagyott: "Nekem nincs miről írni, de majd hamarosan összeütök valamit a blogra." Hogy mit azt ne kérdezzétek. Kezdeném is az én beszámolómmal.

Megkaptam 4-es bizonyítványom a nyár elején. Rendkívül megvoltam elégedve magammal, a gimiben most lettem a legjobb. Épp jókor, mert ez az eredmény kell a továbbtanuláshoz, és azért ez szerintem elég jó. Javarészt a nyaram a jogosítvány megszerzésével és nyári munka hiányában a gép előtt telt. Na de nem ültem itt minden nap amikor kedvem úgy hozta kimozdultam itthonról.

Összesen 3-szor voltam moziban. A Prometheus számomra egy keserédes száj ízt hagyott maga után mivel én többet vártam tőle. Na de majd a 2. rész biztos sokkal jobb lesz. Az éjféli mozis Sötét Lovag: Felemelkedés volt a nyár csúcspontja. A Nolan Zimmer féle duó nem tud rosszat alkotni. Akciódús, pörgős filmet kaptunk, amiben 2-3 új karakter tűnt fel akiknek a történetének a kidolgozására sajnos nem szántak elég időt. Ettől függetlenül jó volt. Az utolsó film a Ted volt. Ami valóban jó vígjáték. Tetszett az eddig nem látott eredeti történet és a poénok is betaláltak. Bár a káromkodás egy kicsit túl sok volt számomra.

Igyekeztem egy leányzót is szerezni magam mellé, mivel ez volt legfőbb nyári célom. A startkor egy rendkívül értelmes velem egyidős lányt néztem ki magamnak. De mivel ő rám erőltette a kedvenceit és nekem még csak az én kedvenceimet picit sem sikerült megszerettetni vele így hagytam is a fenébe. Július második hetében azonban, egy Isteni sugallattól vezérelve ráírtam egyik ismerősömre, hogy hát tetszik az amit csinál a képei, versei fantasztikusak. 1 hétig minden nap órákat chateltünk, és ő ihletett meg annyira, hogy egész jó verseket tudtam írni (Ha jól emlékszem egyet közre is tettem a blogon.) Utolsó versemre írta, hogy tetszik neki, de nem akar semmit. Összetörtem. Persze voltam már jó párszor, hogy "Úr Isten most összetörik a világ, mert nem lehet az enyém!" De ő más volt. Ő megértett, és végre láttam egy olyan dolgot amit eddig nem. A reményt. A reményt mely azt sugallja, hogy most végre sikerülhet. De mégse. Rettenetesen sajnálom, mert benne láttam lelki világom egy csodás lányba oltva megnyilvánulni. Ha nem hát nem. Végül is nem sikerült senkit sem meghódítanom, de nem is baj. Jayk ellátott pár tanáccsal amiket megfogadok és végre célt érhetek.

Családommal Romániába nyaraltunk 1 hetet. A táj mesés, az idő épp jó volt. Az embereknek közel 100%-a beszélt magyarul. De azt a tényt, hogy annak az országnak közel fele magyar ajkú, és egykor hozzánk tartoztak azt még most sem tudom felfogni. Remek volt.

A jövőben én személy szerint szeretném a blogot népszerűsíteni és lehet, hogy elkezdünk terjeszkedni az arckönyvön. Írásaim film kritikákból és zenei apróságokból fognak állni, melyben kedvenceimet fogom bemutatni. Mégsem ez lesz a fő témám. A NGC-n futó Tabu című műsor remek témákat boncolgat. Na azokról elég sokat lehet írni. Így az lesz a fő témám. És továbbra is írom őrültségeim és világot megváltó gondolataim.

Jayket ma megkérdeztem, hogy neki, hogy telt ez a 2 és fél hónap. Ő így vélekedik:

"Június 23-án megkaptam az érettségi bizonyítványomat. Egész jó lett, pedig semmit nem tanultam rá. Eközben elnyertük a második helyezett címet az Euro Parkban meghirdetett tablóversenyen. 50 000ft-ot nyertünk amit az Euro parki spar-ban levásároltunk. Júni 29-én volt az utolsó osztálybuli, arra ment el az 50 000ft.
Piák, üdítők, chips, szendvicsek. A partyzás számomra itt véget ért és csak kocsmázni jártam a haverokkal, persze csak ha volt rá pénzem, ha nem akkor itthon maradtam és írtam a verseket. Július közepén belekezdtem egy regénybe és már a második fejezetnél járok, emellett a gondolataimból összeállt verseket is jegyzetelem, sőt még kisebb novellákra is jut időm. A nyár gyors volt, voltak nagy ivások, hatalmas beszélgetések, meghitt pillanatok egy nő oldalán és az írás. AZ ELSŐ NYÁR AMIT IMÁDTAM IGAZÁN, MEG IS LÁTSZOTT, MERT GYORSAN EL IS TELT. É
n azt tanultam, hogy jobb szeretem a kutyákat mint az embereket, mindenki seggfej, mármint itt Budapesten.Tapasztalat: Ne légy tégla a falban, habár ezt eddig is tudtam. A jövőben a suliról fogok írni, hogy ha sok a fasz akkor arról, ha kevés akkor meg arról."

És, hogy mit hoz a jövő? Azt csak mi tudjuk. Tartsatok ki továbbra is mellettünk, olvassatok minket és mi boldogok és termékenyek is leszünk. Már, mint írások terén. 2 zenei számmal zárnám szavaim. A Hadoukentől a Mecha Love, és egy falatnyi nyár az örök kedvenc Lil Wayne, Chris Brown I can Transform Ya.

SIKEREKBEN ÉS POZITÍV ÉLMÉNYEKBEN TANÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES OLVASÓNAK MINDHÁRMUNK NEVÉBEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr834747701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása