Én és a Pókember közötti kapcsolat igen szoros...volt. Nem mintha most nem szeretném a Pókember univerzumot, elég annyi, hogy kiskoromban jobban elvarázsolt Parker élete. 

Olvastam pár Pókember képregényt, néztem a Fox Kids-en a rajzfilmet, és, ami most fontosabb: szeretem Raimi Spidey filmjeit. 
Nem tudom, hogy az emberek többsége miért nem szereti a Rami-féle Pókember-trilógiát. Old-school szaga van az egésznek (hát igen, Raimi). Jó, a 3. rész szerintem is hosszú és aljasan bánik néhány karakterrel, Peter jellemfejlődése pedig egy kissé...NAGYON szájbarágós. A lényeg a lényeg: egy korrekt Pókember filmsorozatot állított össze nekünk Raimi, egy korrekt főszereplővel (Tóbiás Meggájvör).

Nem is kellett olyan sok idő, mire a nagyfőnökök zöld utat adtak egy Pókember rebootnak. Miért nem tudtak várni még 10 évet? Nekik sem tetszett Raimi Pókembere? Akartak valami képregényhűbb filmet látni a vásznakon? Lehet. 

Marc Webb vezényelte le a filmet - értitek Web(b) -, és egy igazán impozáns szereplőgárdát kapott. És itt meg is ragadom az alkalmat, hogy rátérjek a Pókember legújabb előzetesére, amit nagyon vártam, mert eddig nem győztek meg a marketing anyagokkal. 
Őszinte leszek: ezzel sem győztek meg. A szereplőgárda, nos, ez az egyetlen dolog Marc Webb mellett, amiért nagyon várom ezt a filmet. Ja, és persze James Horner lesz a film zeneszerzője, erről se feledkezzünk meg, akkor 3 dolog miatt várom ezt a filmet. 
Pókember szarkazmusa hiányzott Raimi sorozatából, itt viszont csak úgy szórja a poénokat Spidey, úgyhogy ezért kap egy piros pontot a film. 
Mondanám, hogy "Hűha, micsoda akciójelenetek lesznek itt." Biztos lesznek látványos akciójelenetek, semmi kétség, de nekem nagyon műnek tűnik, és ezzel mindig elrontják az élményt (ne legyen igazam). 

Mindent összevetve, én várom ezt a filmet, de félek tőle, hogy ez lesz az idei év Zöld lámpása.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr864488208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása