Évértékelés.

2012.12.30. 20:40


Először is Sikerekben gazdag és boldog új évet kívánok minden kedves olvasónak.
Eltelt 2012 és nem volt semmiféle világvége sem. Egy meteor és egyéb Földpusztító dolog sem jött a közelünkbe,
szóval ismét szuperhősök lettek a Földlakók.



Brékó, brékó itt Jayk bácsi, olvastok engem?
Ha olvastok, olvassatok, ha nem, hát nem.
2012-nek 10 pontból adok egy 6-ost.
Sok jó történt, de több volt a rossz sajnos.


Sok minden történt 2012-ben: Obamát újra megválasztották az USA-ban, Vilmos herceg feleségül vette Kate Middletont, aki hálája jeléül.
Decemberben bemutatták a Hobbit című filmet stb, stb.

Számomra meghatározó események 2012-ben:

Levetítették a Kaliforgia című amerikai sorozat 5.évadát, Schmitt Pál doktoria megegyezett Nikolaj Georgiev bolgár sporttörténész tanulmányának szövegével,
illetve Klaus Heinemann tanulmányának egyes részeivel, ezért lemondatták, Sztankay István színművészt választották a Nemzet Színészévé.
Elhunyt Gruber Hugó, valamint Hollósi Frigyes, megszereztem az érettségimet és Újságírói OKj-s suliba mentem. Szeptember 21-én betöltöttem
a 20. életévemet és még sorolhatnám.

Nyilván mindenkinek van kisebb, nagyobb terve 2013-ra, így gondoltam megosztom veletek néhány tervemet:
Kiadni a verseskötetemet, Márciusra befejezni a regényemet, több öröm és boldogság bevonzása.

Kívánom, hogy jövőre mindnyájatoknak sikerüljön az, amit elterveztetek.

TALÁLKOZUNK 2013-BAN!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://amondomegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr394988342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása